reklama

Hitparáda zaručených spôsobov ako schudnúť

Dnešný blog venujem prostriedkom a metódam, ktoré sľubujú zaručený úspech pri chudnutí a to bez akejkoľvek námahy, športu, či pohybu. Všetky určite prinášajú úspech, ale len obchodný, pre výrobcov a predajcov. Zostavil som teda vzostupný rebríček podľa skúseností používateľov z môjho okolia, ktorí ma svojimi postrehmi úžasne pobavili. Za to im úprimne ďakujem J.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Zázračné tabletky

Tento farmaceutický skvost rozpustí a následne spáli váš telesný tuk skôr, ako vyslovíte jeho názov. Stačí niekoľkokrát denne zjesť a výdatne zapiť pár tabletiek... a čakať. Chémia vybaví všetko za vás.

Riziko: Chudnutie prebehne tak rýchlo, že nestihnete obnoviť šatník a pri nákupe nového oblečenia budete vyzerať ako dedič oblečenia staršieho súrodenca.

Prínos: Dávkovanie býva pomerne veľkorysé, takže nemusíte už nič viac jesť.

Drenážne zábaly

Fascinuje ma geniálna jednoduchosť tohto riešenia. Problémové partie obalíte stretch fóliou a... chudnete. Keďže všetko obalené sa spoľahlivo zmenší, odporúčam obaliť aj chodidlá, lebo malá nôžka je viac sexy. Aj hlavu, pretože aj na tvári je poznať tých pár kíl navyše. Avšak pozor na prsia!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Riziko: Ak chudnete aj z tváre, nezabudnite prestrčiť do úst trubičku na dýchanie.

Prínos: Keďže takto zabalená nemôžete ísť na nákupy, ani do práce, získate dosť času na chatovanie s vašimi 200 priateľkami o účinnosti tejto metódy a so 100 priateľmi, ktorí budú po vás umierať túžbou... takej krásnej, štíhlej, vyšportovanej.

Masážny prístroj s vibračným pásom

Tento prístroj je v našom rebríčku veru poriadne vysoko. Niet sa čomu diviť, keďže toto „All in One" riešenie nám počas chudnutia poskytuje masáž „problémových partií" a to bez toho, aby ste vyvinuli nejakú námahu. Stačí sa naň postaviť na 10 minút denne a do mesiaca je výsledok zaručený. Už žiadna Věstonická Venuša, jednoducho modelka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Riziko: Ak sa budete oddávať chudnutiu viac, ako je odporúčané, hrozí, že Venuša sa premení na Twiggy a budete musieť trochu pribrať.

Prínos: Po mesiaci už nebudete prístroj potrebovať, to nevadí. V rohu obývačky sa premení na vkusný vešiak, kde môžete odkladať odevy, alebo sušiť bielizeň.

Kým táto pomôcka vyhovuje viac ženám, nasledujúca je akoby ušitá na mieru mužom.

Opasok s elektrickými impulzmi

Muži sú od prírody lenivejší, a teda aj kreatívnejší v zľahčovaní postupov. Tu nemusia ani len stáť. Opášu sa opaskom, sadnú si k televízoru, vyložia si nohy... a chudnú. V jednej ruke diaľkový ovládač TV a druhá je voľná pre pivo a chipsy. Tento zázrak je ešte efektívnejší. Stačí polhodinka denne po dobu dvoch týždňov a nielenže schudnete, ale získate na bruchu „tehličky" s hranami ostrými ako britva. A tomu verím, videl som chlapíka, čo ho používal, bol odfotený priamo na obale tohto pása!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Riziko: Nie je vhodné pri chudnutí zaspať, lebo si porozsýpate oriešky po celom gauči.

Prínos: Ak ste milovník guľášu, tanier s ním si pri chudnutí položte na brucho a vibrácie prenesené z opaska vám ho po celú dobu budú miešať.

Absolútnym víťazom medzi zaručene účinnými prostriedkami na chudnutie je

Tukožravá polievka

Keď som tento názov prvýkrát počul, myslel som si, že som nezachytil nejaký nový vtip a keď mi tento zázrak nadšene opisovala manželka, stále som čakal na pointu...a nič. Predstavoval som si to ako tyrkysové želé, ktoré sa po zjedení rozlezie po tele, zožerie všetok tuk, a potom z nás niektorým otvorom vybehne ako mláďa votrelca. Keď spolu s kamarátkou uvarili želé bledozelené s výraznou kapustovou arómou, nevedel som sa votrelca dočkať. Ten sa po chvíli pýtal von, no udialo sa to za zatvorenými dverami toalety, takže som nič nevidel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Riziko: Chudnúť pomocou tukožravej polievky nemôžu súčasne dvaja z rodiny, ak máte len jednu toaletu.

Prínos: V prípade, že ste žiarlivý, o manželku sa nemusíte pár dní obávať, aj keď je krásna a už aj štíhla. Prípadný amant by mal pri bozku pocit, že kurizuje kapustnej hlave.

Nazáver dodám, že k si niekto z vás tieto prostriedky obľúbil, nemusí sa ich hneď vzdávať. Ak vám robia dobre a navodzujú pocit, že niečo pre seba robíte, nemusíte ich zatracovať. No mali by ste popri ich používaní chudnúť aj naozaj. Napríklad riadeným tréningom efektívneho behu.

Máte aj vy podobné, alebo opačné skúsenosti? Viete o ďalších zázračných a zaručených prostriedkoch, ktoré z vás spravia Angelinu Jolie alebo Brada Pitta? Budem rád, ak sa o ne s nami podelíte.

Miroslav Čaba

Miroslav Čaba

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som atletický a kondičný tréner a rekreačný bežec.V minulosti som aktívne pretekal na tratiach od 400 do 1 500 m, v nich som vybojoval niekoľko medailí z majstrovstiev Slovenska a Československa. Najlepšie výkony som dosiahol do dvadsiatich dvoch rokov a ešte dnes visia dosť vysoko.Dnes športujem rekreačne a podarilo sa mi prebehnúť viacero maratónov a polmaratónov. V nedávnej minulosti som mal nadváhu 15 kg, tej som sa zbavil za rok bez akejkoľvek diéty a výraznej zmeny stravovacích návykov. Len športom, konkrétne BEHOM a dodržiavaním zásad efektívneho behania. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu